Ιστολόγιο του Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Χαροκοπίου Ιωαννίνων

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

"Ο Ιερός Κλήρος που δυστυχώς εξέλιπε" (β΄)


Ομιλία του μακαριστού Ιερέως π. Σπυρίδωνος Νάκα εκφωνηθείσα εν τη Ιερά Αγρυπνία της 6ης Φεβρουαρίου 1988, εις την Ι.Μ. Συλλήψεως Τιμίου Προδρόμου Καστρίτσης.

  Σήμερα αγαπητοί μου, 6 Φεβρουαρίου 1988, συμπληρώνονται για μένα 50 χρόνια Ιερεύς. Στις 6 Φεβρουαρίου 1938, η αγάπη του Θεού με δέχτηκε στο ιερότατο και αγιότατο μυστήριο της Ιεροσύνης, δια χειρός του τότε Μητροπολίτου Ιωαννίνων, και μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σπυρίδωνος Βλάχου. Με αξίωσε ο Θεός να ιερουργώ τα αγιότατα Μυστήρια, και να μεταδίδεται δι' εμού η χάρις του Αγίου Πνεύματος. 
      Η καρδιά μου είναι πλημμυρισμένη από βαθύ αίσθημα ευχαριστίας και ευγνωμοσύνης προς τον Θεόν, και Σωτήρα της ψυχής μου. Τον ευχαριστώ, γιατί επί 50 χρόνια με δέχεται τον αμαρτωλό λειτουργό του· Τον ευχαριστώ γιατί όλα αυτά τα χρόνια με αξίωσε να τελέσω όλα τα Μυστήρια της Πίστεως μας, το Βάπτισμα, το Γάμο, το Ευχέλαιον, την Εξομολόγηση, και προπαντός το Σώμα και το Αίμα του Σταυρωθέντος για μας Θεού. Ιδιαίτερα ευχαριστώ το Θεό γιατί με αξίωσε να εργασθώ όλα τα χρόνια της ιερατικής μου διακονίας στο χωριό μου Βαθύπεδο, και εις άλλα χωρία βαθύπεδο - Παλαιοχώρι 8 χρόνια 1941-1948, Βαθύπεδο - Κράψη 1960-1964 και Προσήλιο 31-12-49 μέχρι 30-4-50, Συρράκο 1965 με 1966. 
       Ευχαριστώ ακόμα το Θεό, γιατί από το Δεκέμβριο του 1979 με εντολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιωαννίνων Θεοκλήτου, με αξιώνει στα γεράματά μου να ιερουργώ και να εξυπηρετώ αυτό εδώ το Μοναστήρι του Τιμίου Προδρόμου Καστρίτσης, σιγά σιγά γίνεται κέντρο πνευματικό. Ευχαριστώ την Ηγουμένη και τις αδελφές γιατί με τιμούν με τη διακονία σ΄αυτό το Άγιο Θυσιαστήριο από το οποίο 1000 χρόνια υμνείται το όνομα του Θεού.
         Ευχαριστώ όλους εσάς και όσους λείπουν ακόμη σπό την αγρυπνία αυτή, γιατί τόσο σεβασμό μου δείχνετε και έτσι τιμάτε τα γεράματά μου. Σας παρακαλώ να με θυμάσθε πάντοτε στις προσευχές σας για να γίνει και σε μένα πραγματικότητα αυτό που η Αγία Γραφή μνημονεύει και αποτελεί θέλημα Θεού. 
          Το γήρας μου να μην είναι γήρας εργασίας μόνο, αλλά γήρας ποιότητος, σεμνότητος, ευχαριστίας και δοξολογίας προς τον Θεό. Τον παρακαλώ να με ελεήσει και να μου χαρίσει τη Βασιλεία Του την Επουράνιο.

Ομίλησα στην Αγρυπνία των 50 χρόνων Ιερεύς στις 6 Φεβρουαρίου 1988.

Ο δούλος του Θεού Ιερεύς Σπυρίδων Παναγ. Νάκας        

Δεν υπάρχουν σχόλια: